کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم افزار Office Lens از مایکروسافت استور پاک شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در سال 2014 نرم افزار Office Lens را برای دستگاه های دارای سیستم عامل ویندوز فون منتشر کرد. این اپلیکیشن مدیریت دوربین به کاربران اجازه می داد تا متون را از تصاویر و اشیا مختلف مانند تخته های وایت برد، اسناد و کارت های تجاری اسکن و آنها را استخراج کنند و در نهایت آنها را برای دسترسی در وقتی دیگر در وان نوت ذخیره نمایند. طی چند سال اخیر، این اپلیکیشن به اندروید، iOS و ویندوز 10 هم آمده بود ولی حالا خبر رسیده که از مایکروسافت استور حذف شده است.

Office Lens آفیس لنز مایکروسافت استور ویندوز ویندوز 10

البته این اتفاق تا حدودی قابل پیش بینی بود زیرا مایکروسافت چند ماه پیش صفحه پشتیبانی خود را آپدیت کرد تا نشان دهد قصد ندارد Office Lens را برای ویندوز توسعه دهد. در این صفحه اینترنتی نوشته شده است:«« برخی از سرویس های ابری برای Office Lens ویندوز، ذخیره اسناد و تصاویر در وان درایو، وان نوت، ورد، پاورپوینت و PDF از تاریخ 31 دسامبر 2020 امکان پذیر نخواهد بود. شما می توانید از ویژگی های دیگر نسخه های این برنامه در دیگر سیستم عامل ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که Office Lens ویندوز 10 دیگر از 1 ژانویه 2020 از مایکروسافت استور قابل دانلود نخواهد بود. به منظور بهره مندی از سایر امکانات Office Lens، پیشنهاد می شود جدیدترین نسخه این اپلیکیشن را برای دو پلتفرم اندروید و iOS دانلود و نصب کنید»».

همان طور که گفته شد، Office Lens را دیگر نمی توان از مایکروسافت استور دانلود کرد و شما نمی توانید تصاویر خود را در وان درایو یا وان نوت ذخیره کنید. به کاربران پیشنهاد شده از نسخه اندرویدی و iOS این برنامه بهره ببرید که چند روز پیش آپدیت شدند. شما می توانید تازه ترین نسخه های این برنامه را پلی استور و اپ استور دانلود کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48295 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/14 تعداد مشاهده: 2259
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین شاهنشاهی 1399/10/15 19:09
ممنون. پایتخت ایران تبریزه